dimecres, 24 de juny del 2026

Mamuk, Txomin Badiola, Acantilado

 

La cosa pintava molt bé però es va complicar massa. Son tres o quatre llibres en un. Cadascun en un espai temps diferent i, se suposa, que tots conflueixen al final.

Jo m'he perdut a la meitat i he acabat seguint només un apart de la història.

Decebut perquè podria haver estat més senzill i eficient, enlloc de buscar una magna obra.....

BB 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada