La cosa pintava molt bé però es va complicar massa. Son tres o quatre llibres en un. Cadascun en un espai temps diferent i, se suposa, que tots conflueixen al final.
Jo m'he perdut a la meitat i he acabat seguint només un apart de la història.
Decebut perquè podria haver estat més senzill i eficient, enlloc de buscar una magna obra.....
BB

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada