dimecres, 13 d’agost del 2014

Cordero negro, halcón gris, Rebecca West, ed B

D'entrada us he de dir que no cal que el busqueu, està exhaurit arreu. Jo el vaig trobar, a través d'internet, amb un particular a Uruguai....
Vaig perseguir aquest llibre molt de temps i a la fi m'ha decepcionat una mica.
1.300 pagines per descriure la Iugoslàvia d'entre guerres, de la mà d'una gran escriptora, Rebecca West.
Es una combinació entre un llibre de viatges, un assaig sobre la estructura de Iugoslàvia, vista per ella i tot això afegint dades i dades i més dades.
Al final se m'ha fet pesat de llegir, em fa mal el braç per el pes del llibre però admeto que ara conec una mica més aquell tros de mon i la seva gent.
Bosnis, serbis, montenegrins, macedonis, croates, hercegovins....
El llibre es un tros de llibre, molt bo però pesat de llegir.
BB

1 comentari:

  1. Buenas tardes, llevo mucho tiempo buscando ese libro, y como bien dices es dificil encontrarlo, si en algun momento quisieras desahacerte de él, cosa que no creo, dimelo, yo estoy dispuesta a comprartelo por un precio módico claro esta, no ha precio normal . Gracias de todas formas.

    ResponElimina