divendres, 19 d’abril del 2013

Le petit prince, Antoine de Saint Éxupery, Folio

Es clar, tothom coneix el llibre i molts diuen que l'han llegit. Jo feia massa temps que no ho havia fet però la feina m'ha fet retrobar El Petit Príncep.
El vaig comprar en francès, en una edició que ha recuperat les aquarel.les del autor, una petita joia.
Aquest llibre hauria d'estar a la tauleta de nit de tots nosaltres, nomes per no oblidar que les coses senzilles, les coses que de veritat tenen un valor.
Imagino que es inútil que jo valori el llibre que ha estat traduït a més de 270 llengües si no vaig errat.
Saint-Éxupery era un home especial i segurament brillant però els seus diferents escrits son realment bons.
Un bon consell, si el teniu llegiu lo altre cop.
BBBBB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada