divendres, 16 de març del 2012

Socotra, la isla de los genios, Jordi Esteva, Atalanta

Aquest no el vaig triar jo, tot i això ha estat una agradable sorpresa. L'Anna de Paideia sap que m'agrada viatjar i me'l va recomanar.
No coneixia l'autor, Jordi Esteva i he descobert un home de la meva edat però que que ha estat capaç de fer algunes de les coses que jo sempre he somiat.
Aquest llibre n'és un bon exemple.
Socotra es una illa que poca gent es capaç de situar al mon, davant de la costa aràbiga entre Iemen i Oman.
Socotra era el somni d'en Jordi i ell l'ha fet realitat.
Tot el llibre es la senzilla recerca d'un somni fet realitat. Socotra es l'excusa i el fi.
Per a qui, com jo ens agrada viatjar aquest es un viatge increïble per el que significa i el que es.
Bon llibre.
BBBB 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada