diumenge, 25 de setembre del 2011

Regular, gracias a Dios Labordeta, José Antonio Ed. B

Vaig comprar aquest llibre arrel de la seva mort. Mai no m'han interessat gaire les vidas dels polítics però en aquest cas m'atreia mes la vida de la persona.
El llibre no m'ha decepcionat en la seva part humana, tot i que Labordeta era un home que no tenia gaire simpatia per els Catalans (que raro) i això traspua en petits detalls del seu manuscrit.
La lluita contra el càncer es un combat inútil on Labordeta sap que ha perdut abans de començar i corre per escriure els seus records abans de no poder fer ho.
el seu llenguatge es planer i fàcil i ens du a l'època de la meva juventut, quan sortíem de la dictadura i començàvem a volar.
Labordeta ja no hi es però tota la meva simpatia per un lluitador, encara que un xic esbiaxat.
BBB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada