dimarts, 16 d’agost del 2011

El fin es mi principio, Tiziano Terzani, Maeva

Hi ha llibres que m'apareixen sense volta ni solta. Aquest el vaig descobrir a partir del anunci de la pel.lícula que han fet sobre el llibre.
NO he volgut anar a veure la pel.lícula sense haver llegit el text abans. Qüestió de principi.
Aquest ha estat un llibre molt interessant per a mi.
Tiziano Terzani es un home una mica mes gran que jo i fa un resum de la seva vida en unes converses amb el seu fill, en la fase final de la seva malaltia.
Terzani ni es considera cap persona especial però si un privilegiat per haver pogut viure la seva vida.
He disfrutat molt la seva lectura i he subratllat moltes de les seves frases, senzilles però colpidores.
Es un llibre que em permeto recomanar als de la meva edat i als joves encara que per motius diferents. Als primers perquè vegin que només tenim una vida i l'hem de viure en tota la seva intensitat. Als segons una mica de lo mateix amb un petit afegitó, mai hem de tenir por de prendre decisions, no val la pena penedir se de no haver les pres.
BBBB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada